خرید گیاه آپارتمانی ارزان
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

طبق تحقیقات انجام شده گیاهان آپارتمانی همچنین موجب کاهش نشانه‌های اضطراب و افسردگی در افراد می‌شود. خرید و نگهداری از گیاهان گیاهان ممکن است به بهبود سریعتر بیماری کمک کنند؛ دیدن گیاهان و گل‌ها ممکن است بهبودی افراد را از یک بیماری، جراحت یا جراحی تسریع کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده بود، نشان داد که افرادی که پس از چندین نوع جراحی در خانه خود از گل‌ها و‌ گیاهان نگهداری می‌کردند، بهبود سریعتری نسبت به سایر بیماران داشتند و به داروهای مسکن کمتری نیاز پیدا کردند. گل‌ها و‌ گیاهان آپارتمانی، ممکن است بهره وری و راندمان را افزایش دهند؛ مطالعات متعددی در این زمینه نشان داده است که نگهداری از گل‌ها و گیاهان در محیط کار هم بهره وری و هم خلاقیت را افزایش می‌دهد.

 نگهداری از گل‌های آپارتمانی همچنین کیفیت هوای داخل خانه و محل کار را بهبود ‌می‌بخشند. نگهداری گیاهان آپارتمانی همچون بابا آدم، سانسوریا، اریکا و … در اتاق خواب نیز می‌تواند جذابیت و آرامش را به اتاق‌خواب‌ها اضافه کند و با افزایش میزان اکسیژن دهی این گیاهان به بهبود و کیفیت خواب کمک کند. این گیاهان دی اکسید کربن را جذب کرده و آن را به اکسیژن تبدیل می‌کنند و سپس در طی فرآیند فتوسنتز اکسیژن را در محیط آزاد می‌کنند. طبق یک مطالعه که در این رابطه انجام شده است، قرار گرفتن در معرض سطوح بالای اکسیژن در شب می‌تواند خواب عمیق‌تر و بهتری برای افراد ایجاد کند، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از دانشمندان و پزشکان توصیه می‌کنند گیاهان و گل‌های آپارتمانی را در اتاق خواب خود نیز نگهداری کنید.

خرید گل‌ آپارتمانی از هانی گل گل‌ها و گیاهان آپارتمانی، گیاهانی از گونه‌های مختلف هستند که توانایی رشد در داخل خانه و محل کار را دارند و با این شرایط سازگار شده‌اند. نگهداری از گل‌های آپارتمانی، علاوه بر زیبایی و تزیین دکوراسیون، در بهبود هوای خانه و محل کار، در کاهش علائم بیماری و استرس نیز نقش دارند. از جمله محبوب‌ترین گل‌های آپارتمانی در کشور می‌توان به سانسوریا، زاموفیلیا، بابا آدم، آکلونما و اریکا و کامپکت اشاره کرد. برای خرید گیاه آپارتمانی ارزان هانی گل و یا سایر انواع گیاهان آپارتمانی می‌توانید به وب سایت فروشگاهی گل‌ و گیاه هانی گل مراجعه کرده و گیاه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

جالب است بدانید برخی گیاهان با توجه به فرم برگ ها، خانه یا اتاقتان را بزرگتر نشان می دهند. بنابراین اگر اتاق کوچکی دارید توصیه می کنیم گیاهانی نظیر آگلونما را خریداری کنید. اگر مبتدی هستید و تاکنون گیاهی را نگهداری نکرده اید، بهتر است گل و گیاه آپارتمانی را خریداری کنید که ارزان قیمت باشد و نحوه نگهداری آن آسان است؛ یعنی به توجه زیاد نیاز ندارد و مقاوم است. در ادامه مقاله به معرفی برخی از گیاهان آپارتمانی می پردازیم.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: