نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

آیا گوشی شیائومی؛ نیازمند شارژ اولیه می باشد؟ » زمانی که شما برای اولین بار؛ یک گوشی شیائومی و یا هر گوشی دیگری را می­خرید، معمولا حدودا ۵۰ درصد شارژ اولیه را دارا می­باشد. اما متاسفانه خیلی از افراد گمان می­کنند، زمانی که اقدام به خرید یک گوشی نمودند، پس بایستی همان ابتدا، به مدت چند ساعت گوشی را در شارژ نگه دارند تا باتری آن نیز به طور 100% شارژ شود! اما این طرز فکرِ رایج، اشتباه بوده و منطقِ کافی را ندارد! وقتی فروشنده موبایل و یا لوازم جانبی از شما می­خواهد که برای چند ساعت، گوشی خود را به شارژ متصل نمایید، قصد دارد بدین وسیله، از سلامت باتری گوشی­تان، اطمینان حاصل کند! البته طبیعتا باتری­ها در همان ابتدا؛ به طور 100% سالم هستند، مگر اینکه تقلبی و یا دست دوم باشند! تمام گوشی­ها و نه تنها گوشی­های شیائومی، در ابتدا شارژرِ مخصوص به خود را دارند. پس نیازی نیست که شما بعد از خرید، مجددا آن را به برق متصل کنید تا ۱۰۰% شارژ شود. اجازه دهید که باتری در حدودِ 20% شارژ شود و سپس آن را به شارژر متصل نمایید! این روزها به دلیل ورودِ باتری­های لیتیوم یونی و پلیمری به بازار، حساسیت آنان نیز نسبت باتری­های سری قبل افزایش یافته است. باتری‌های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری؛ نیازی به تعیین محدوده نداشته و در نتیجه، هیچگونه احتیاجی هم به شارژ اولیه ندارند. در نتیجه؛ اگر بتوانید صحیح­ترین روش را برای شارژ اولیه باتری گوشی خود انتخاب کنید، آنگاه قادر خواهید بود، مدت زمان بیشتری را هم از گوشی­تان استفاده کنید. یکی از این موارد، این است که هنگام شارژ گوشی­تان، برای آنکه به 100% برسد، نگرانی نداشته باشید و سریعا آن را از برق خارج نکنید! چرا که گوشی­های هوشمند، این قابلیت را دارند که به محض تکمیل شدن، متوقف شده و فرایند شارژ دهیِ خود را هم به پایان نرسانند. « دلایل تخلیه سریع شارژ گوشی شیائومی » هر فرد؛ زمانی اقدام به شارژ گوشی خود می­کند که باتریِ آن، تخلیه شده باشد! در غیر این صورت، به دلیل طولانی بودن این فرایند، تصمیمی هم مبنی بر به شارژ زدنِ گوش خود نمی­گیرد! به همین دلیل، بد نیست به بررسیِ دلایلی بپردازیم که منجر به خالی شدن شارژ گوشی می­شوند: وجود هر گونه عیب در باتری ذخیره و استفاده از تصاویر متحرک فعال بودن دائم موقیعت مکانی و دیتای آن نصب ویجت­های گوناگون استفاده از گوشی در مکان­هایی که دارای آنتن دهیِ مناسبی نمی­باشند! قرار گرفتن گوشی در محیط­هایی با دمای بسیار پایین در صورت توجه به این موارد، قادر خواهید بود که از به هدر رفتنِ شارژ باتری گوشی خود جلوگیری به عمل آورید.

 شارژر شیائومی فونی شاپ « نحوه صحیح شارژ کردن باتری موبایل شیائومی » گوشی­ها؛ دارای ظرفیت­های متنوعی هستند. هر گوشی با توجه به کارکردش برای مصرف کننده، می­تواند ظرفیت خود را کاهش دهد! بنابراین؛ هر چقدر مدت زمان بیشتری از گوشی استفاده کنید، طبیعتا به مرور زمان، باتری نیز قدرت خود را از دست داده و دیگر سلامت اولیه­اش را هم دارا نخواهد بود! گاهی از اوقات؛ امکان دارد طی مدت زمان طولانی، گوشی خود را به شارژ متصل نمایید اما هنگامی که قصد استفاده از آن را داشتید، متوجه شوید که به درصد مدنظرِ شما، نزدیک نشده است! مواردی که منجر به شارژ نشدنِ گوشی شیائومی می­شوند، به شرح زیر می­باشند: خراب بودن باطری خرابی کابل خراب بودن آداپتور وجود گرد و غبار در پورتِ آن جهت تشخیص سلامت باتری گوشی­های شیائومی؛ برنامه‌های مختلفی برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده اند. یکی از این برنامه‌ها که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته، برنامه Battery Guru است. این برنامه؛ اطلاعات باتری گوشی­تان را نمایش می‌دهد و قادر است با نکاتی که ارائه می‌دهد، در عادات شما آن هم در خصوصِ نحوه شارژ کردن گوشی و استفاده از برنامه‌ها، تغییراتی را ایجاد کند. همه این موارد، باعث می‌شود که شما استفاده درست تری را از گوشی همراه خود داشته و به افزایش سلامت باتری گوشی شیائومی تان نیز کمک کنید. همچنین این برنامه، هشدارهایی را مبنی میزانِ شارژ و دمای باتری ارائه می­دهد که می‌توانید با ورود به بخش تنظیمات، این ویژگی‌ها را بر روی دستگاه خود فعال نمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

به عنوان مشتری آپارتمان ساحلی سرخرود باید برای تامین نیاز خود و اعضای خانواده خود نهایت تلاش را داشته باشید. همانطور که می دانید ویلاهای لوکس و آپارتمان های ساحلی لوکس دارای معماری قابل توجهی هستند. زیباترین محوطه سازی برای آنها به کار رفته، عالی ترین تزیینات را دارند و اگر آپارتمان فول فرنیش آماده شده باشد، بهترین مبلمان و لوازم در داخل آپارتمان فراهم شده است.

آپارتمان خط دریا سرخرود می‌تواند یک محیط عالی برای زندگی در سال‌های آینده را فراهم کند. خرید آپارتمان لوکس در بهترین شهر مازندران به اندازه خرید یک ویلای لاکچری شمال یا یک خانه لوکس اهمیت دارد. در هر معاملاتی که در مازندران انجام می‌دهید باید نهایت دقت را به خرج دهید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آیا خرید یک آپارتمان ساحلی به نفع شما هست یا خیر، بهتر است یک سری نکات کلی و جزئی را در نظر بگیرید.

اگر آپارتمان لوکس با متراژ بزرگتر را در ویلا ساحلی سرخرود بخرید، مطمئناً فضای بسیار بهتری برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود. در این گزینه می توانیم به خرید پنت هاوس در سرخرود هم اشاره کنیم. گزینه های خرید آپارتمان ساحلی در مازندران و خرید ویلای ساحلی را می‌ توانید در وب‌ سایت ‌های آنلاین بررسی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

طبق تحقیقات انجام شده گیاهان آپارتمانی همچنین موجب کاهش نشانه‌های اضطراب و افسردگی در افراد می‌شود. خرید و نگهداری از گیاهان گیاهان ممکن است به بهبود سریعتر بیماری کمک کنند؛ دیدن گیاهان و گل‌ها ممکن است بهبودی افراد را از یک بیماری، جراحت یا جراحی تسریع کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده بود، نشان داد که افرادی که پس از چندین نوع جراحی در خانه خود از گل‌ها و‌ گیاهان نگهداری می‌کردند، بهبود سریعتری نسبت به سایر بیماران داشتند و به داروهای مسکن کمتری نیاز پیدا کردند. گل‌ها و‌ گیاهان آپارتمانی، ممکن است بهره وری و راندمان را افزایش دهند؛ مطالعات متعددی در این زمینه نشان داده است که نگهداری از گل‌ها و گیاهان در محیط کار هم بهره وری و هم خلاقیت را افزایش می‌دهد.

 نگهداری از گل‌های آپارتمانی همچنین کیفیت هوای داخل خانه و محل کار را بهبود ‌می‌بخشند. نگهداری گیاهان آپارتمانی همچون بابا آدم، سانسوریا، اریکا و … در اتاق خواب نیز می‌تواند جذابیت و آرامش را به اتاق‌خواب‌ها اضافه کند و با افزایش میزان اکسیژن دهی این گیاهان به بهبود و کیفیت خواب کمک کند. این گیاهان دی اکسید کربن را جذب کرده و آن را به اکسیژن تبدیل می‌کنند و سپس در طی فرآیند فتوسنتز اکسیژن را در محیط آزاد می‌کنند. طبق یک مطالعه که در این رابطه انجام شده است، قرار گرفتن در معرض سطوح بالای اکسیژن در شب می‌تواند خواب عمیق‌تر و بهتری برای افراد ایجاد کند، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از دانشمندان و پزشکان توصیه می‌کنند گیاهان و گل‌های آپارتمانی را در اتاق خواب خود نیز نگهداری کنید.

خرید گل‌ آپارتمانی از هانی گل گل‌ها و گیاهان آپارتمانی، گیاهانی از گونه‌های مختلف هستند که توانایی رشد در داخل خانه و محل کار را دارند و با این شرایط سازگار شده‌اند. نگهداری از گل‌های آپارتمانی، علاوه بر زیبایی و تزیین دکوراسیون، در بهبود هوای خانه و محل کار، در کاهش علائم بیماری و استرس نیز نقش دارند. از جمله محبوب‌ترین گل‌های آپارتمانی در کشور می‌توان به سانسوریا، زاموفیلیا، بابا آدم، آکلونما و اریکا و کامپکت اشاره کرد. برای خرید گیاه آپارتمانی ارزان هانی گل و یا سایر انواع گیاهان آپارتمانی می‌توانید به وب سایت فروشگاهی گل‌ و گیاه هانی گل مراجعه کرده و گیاه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

جالب است بدانید برخی گیاهان با توجه به فرم برگ ها، خانه یا اتاقتان را بزرگتر نشان می دهند. بنابراین اگر اتاق کوچکی دارید توصیه می کنیم گیاهانی نظیر آگلونما را خریداری کنید. اگر مبتدی هستید و تاکنون گیاهی را نگهداری نکرده اید، بهتر است گل و گیاه آپارتمانی را خریداری کنید که ارزان قیمت باشد و نحوه نگهداری آن آسان است؛ یعنی به توجه زیاد نیاز ندارد و مقاوم است. در ادامه مقاله به معرفی برخی از گیاهان آپارتمانی می پردازیم.



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مبل استیل چیست؟ مبل سلطنتی که با نام مبل استیل سامی مبل  نیز شناخته می‌شود،  یکی از محبوب‌ترین انواع مبل ها در خانواده‌های ایرانی است.  مبل‌های استیل یا سلطنتی، مبل‌های راحتی و مبل‌های کلاسیک سه نوع اصلی و رایج مبل‌هایی هستند که برای دکوراسیون منزل در طراحی داخلی خانه ها استفاده می‌شوند. مبل های استیل، در مقایسه با مبل های راحتی، از ابر کمتری در ساختار خود استفاده می‌کنند.  این مبل‌ها با نسبت بیشتری از چوب ساخته شده‌اند و قیمت مبلمان و نوع چوب مورد استفاده برای این نوع مبل ها ممکن است بسیار متفاوت باشد.  چوب سفید، گردو و راش رایج ترین انواع چوب های مورد استفاده در مبل های سلطنتی هستند. مبل های استیل یا سلطنتی در مقایسه با مبل های راحتی، دوام بیشتری دارند زیرا چوب بیشتری در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود.   اگر خانه و یا محل زندگی شما فضای محدودی دارد،  خرید مبل سلطنتی توصیه نمی‌شود.

 ارتفاع مبل های سلطنتی به طور قابل توجهی بسیار بیشتر از مبل های راحتی است و فضای بیشتری را اشغال می‌کند. با این حال اگر به زندگی مجلل و تشریفاتی و سلطنتی علاقه دارید، مبل‌های استیل شکوه و جلوه ای منحصر به فرد به خانه شما می‌بخشد. ویژگی های مبل استیل مبلمان استیل دارای ظرافت منحصر به فردی هستند.  به طور معمول، پایه‌ها و دستگیره‌های مبل استیل یا سلطنتی شامل نقوش تزئین شده و طرح های رنگی درخشان است که این یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مبل‌ها و تفاوت کلیدی بین مبل راحتی و مبل سلطنتی است.  معمولاً برای ساخت پایه و دسته مبل‌های سلطنتی از تکنیک های حکاکی دستی و منبت کاری استفاده می‌شود.  هزینه گل‌های منبت کاری را نیز می‌توان با متغیرهایی مانند اندازه و سطح طراحی دقیق آنها تعیین کرد.

نباید هیچ حرکتی در پایه‌های مبل وجود داشته باشد. در سطح مبل هیچ گونه ناهمواری وجود نداشته باشد. بررسی تاج مبل به منظور اطمینان از عدم وجود خراش، ساییدگی و یا خرابی  ضروری است. طرح منبت کاری تاج و دسته‌ها باید مکمل یکدیگر باشند.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

همه ی محصولات این شرکت دارای گارانتی ۱۲ ماهه میباشند،  برای مشاهده ی آن ها میتوانید به سایت سامی مبل (قصر مبل ملایر) مراجعه فرمایید. امروزه ممکن است  به دلیل مشغله ی کاری امکان خرید حضوری و یا حتی مشاهده ی مدل ها برایتان مشکل شده باشد ؛  یکی از سایت های معتبر که امکان خرید اینترنتی  را برایتان ایجاد کرده است ، دکورشاپ میباشد . البته این شرکت برای راحتی بیشتر شما ، امکان خرید اقساطی حتی بدون ضامن را در سایت فراهم کرده است و در صورتی که برای انتخاب محصول به مشکلی برخورد کردید میتوانید از پشتیبان های دکورشاپ به صورت رایگان مشاوره بگیرید .

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود. پارچه مبل راحتی برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل راحتی سامی مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند. 



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

نرم افزار مدیریت شبکه Identity Services Engine برنامه ای برای افزایش سطح امنیت یک شبکه بوده که این کار را با کنترل کردن مداوم کاربران و سیستم های متصل شده به شبکه انجام داده و به علت سطوح دسترسی گوناگونی که برای افراد و دستگاه ها تعریف می شود، می توان شاهد تاثیرات مثبت آن بر روی امنیت و نحوه سرویس دهی شبکه بود. این برنامه پس از خریداری، از یک مجوز استفاده اولیه تا 90 روز با قابلیت بهره مندی از تمامی امکانات نرم افزار برخوردار بوده و پس از به اتمام رسیدن این دوره می توان از لایسنس شبکه ISE-PLS-1YR-250 جهت ادامه فعالیت برنامه استفاده نمود. این مدل از لایسنس شبکه سیسکو دارای 1 سال اعتبار بوده و از ویژگی های گوناگونی مانند اجازه دسترسی سیستم های وایرلس به شبکه با توجه به موقعیت فیزیکی آنها، اجازه مداخله مدیر شبکه بلافاصله پس از هرگونه خطر وارده بر روی اندپوینت و امکان استفاده از دستگاه های شخصی در محل کار پشتیبانی می کند. این لایسنس که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد، از 250 اندپوینت پشتیبانی کرده و پیش از نصب آن باید یک لایسنس نوع Base سیسکو نیز نصب شود.

 برخی از متداول ترین اصطلاحات  مربوط به لایسنس سیسکو ISE  : PAK : PAK مخفف عبارت Product Authorization Key بوده و یک کلید یازده رقمی، ترکیبی از اعداد و حروف می باشد. PAK توسط سیسکو ایجاد شده و تا زمانی که لایسنس Generate نشود، وابسته به هیچ device ای نیست. PAK باطل نشده و هر زمان می توان از آن برای دریافت لایسنس استفاده کرد. دو نوع PAK وجود دارد: PAK ای که بر روی برگه ای چاپ شده و برای شما ارسال می شود. Part Number این PAK با عبارت -SL آغاز می شود. PAK ای که برای شما ایمیل (e-Delivery) می شود. Part Number این PAK با عبارت L-SL آغاز می شود. در حین سفارش دادن و خریداری PAK می توان تعداد لایسنس های که توسط این PAK فعال می شوند را تعیین کرد. به این PAK ها اصطلاح multi-use PAK یا Bulk PAK گفته می شود.

لایسنس Feature :برخی از قابلیت های روتر برای فعال شدن، نیاز به لایسنس Feature دارند. این لایسنس ها پیش از فعال سازی، از نصب لایسنس لازم بر روی روتر اطمینان حاصل می کنند. به طور مثال Feature License ای برای فعال سازی قابلیت CUBE تهیه کرده اید. هنگامی که می خواهید این لایسنس را نصب کنید، روتر چک میکند که لایسنس Universal Communication بر روی روتر نصب شده باشد. CME و CUBE از جمله لایسنس های Feature هستند. لایسنس Subscription : لایسنس های Subscription، لایسنس های مدت دار می باشند که پس از گذشت مدت زمانی، باطل می شوند. این لایسنس ها نیاز به renew شدن دارند. URL Filtering و IPS، نیاز به لایسنس Subscription دارند. لایسنس Counted لایسنس های Feature می توانند نامحدود (uncounted) و یا تعداد مشخصی (counted) باشند. لایسنس های نامحدود، هیچ محدودیتی بر روی قابلیت فعال شده بر روی روتر ایجاد نمی کند. با این همه لایسنس counted، اجازه می دهد تا تعداد مشخصی از قابلیت فعال شده، استفاده شود.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

 طراحی مبل های استیل یا سلطنتی بیشتر با طراحی مبل‌های سلطنتی یا قدیمی مطابقت دارد. در سال‌های اخیر تولید کنندگان از طراحی مدرن نیز برای طراحی مبل های استیل بهره گرفته اند که این ویژگی مبل های استیل را برای استفاده در دکوراسیون های مدرن و امروزی بسیار مناسب کرده است. اما همچنان طرح و سبک مبلمان استیل یا سلطنتی برای دکوراسیون های سنتی مناسب است. طرح و رنگ طرح و رنگ مبل استیل ملایر یکی از مهمترین ویژگی های آن محسوب می‌شود. همانطور که گفتیم در ساخت و تولید مبلمان استیل اغلب از چوب طبیعی استفاده می‌شود و به همین دلیل دوام و ماندگاری آن بسیار بالا است.

مبلمان استیل یا سلطنتی اغلب دارای منبت کاری هستند و همین ویژگی موجب شده است که طراحی این نوع مبل‌ها بسیار خاص و منحصر به فرد باشد. تعداد نفرات مبلمان سلطنتی یا استیل اغلب به صورت ۹ نفره تولید و عرضه می‌شوند که شامل  یک کاناپه ۳ نفره، ۴ مبل تک نفره و ۲ صندلی میزبان می باشد. درحالیکه مبلمان راحتی و نشیمن به صورت  ۷ عددی که شامل یک کاناپه  ۳ نفره، یک کاناپه ۲ نفره و ۲ مبل تک نفره می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع مبل استیل، راحتی و مدرن می‌توانید به فروشگاه مبل آنلاین سامی مبل مراجعه نمایید. نوع تشک مبل کلاسیک ملایر به صورت یک تکه و دوبل ساخته می‌شود و ایستایی بالایی دارد و این ویژگی موجب دوام بسیار بالای آن شده و سادگی در نظافت را برای خریداران و مشتریان این مبل ها به ارمغان می آورد.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تمامی انواع کمد اداری نوین پارتیشن را هماهنگ با دیزان داخلی فضای کاری شما ، طراحی ، تولید و اجرا می کنیم. محصولات نوین پارتیشن ، همگی ، متناسب با کاربری سازمانی مشتریان گرامی و کاملا ارگونومیک ساخته می شوند. تنوع طرحهای ما این امکان را می دهد که کمدهایی کاملا سازگار با طیف وسیع سلایق مشتریان گرامی ارایه دهیم. تمامی این محصولات در مجموعه نوین پارتیشن تولید می شود و به همین دلیل قیمت تمام شده تا 30 درصد کاهش یافته و قیمت نهایی محصولات در مقایسه با سایر برندها ، کاملا رقابتی و اقتصادی است.

شیشه سکوریت نوین پارتیشن (یا شیشه نشکن) یکی از انواع شیشه های ایمن است که از طریق نوعی عملیات حرارتی ویژه ایجاد می شود. این عملیات حرارتی روی شیشه های معمولی انجام می شود ، و استحکام مکانیکی و همچنین مقاومت حرارتی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به این ترتیب آنها را به شیشه سکوریت تبدیل می کند.

شیشه سکوریت چیست؟ شیشه سکوریت (یا شیشه نشکن) یکی از انواع شیشه های ایمن است که از طریق نوعی عملیات حرارتی ویژه ایجاد می شود. این عملیات حرارتی روی شیشه های معمولی انجام می شود ، و استحکام مکانیکی و همچنین مقاومت حرارتی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به این ترتیب آنها را به شیشه سکوریت تبدیل می کند.

پارتیشن اداری نوین پارتیشن در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد. هر دو نوع پارتیشن اداری با توجه به سبک طراحی و متریال های بکار رفته در انواع مختلف گروه بندی می شود که در ادامه به بررسی جزئیات و قیمت هر یک پرداخته ایم. نوین پارتیشن با بیشترین تنوع در طراحی و تولید پارتیشن های اداری این امکان را فراهم نموده که با هر بودجه ای ، بهترین پارتیشن را متناسب با دفتر کار و نیازهای سازمانی خود انتخاب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

ساکنین شهر تهران میتوانند تاج گل تمایشگاه سایت سامی گل در هرکجای تهران که بخواهند به صورت اکسپرس تحویل بگیرند تا دیگر نیاز نباشد برای خرید تاج گل راهی خیابان و فروشگاه‎ها شوند. همچنین شما میتوانید به صورت اینترنتی از هرکجای ایران که هستید، تاج گل دلخواه خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن یک هدیه زیبا و خاص را تهیه کرده باشید. خرید تاج گل نمایشگاه هانی گل به صورت اینترنتی میتواند شما را تا حد بسیار زیادی در کارها جلو بیندازد، پس اگر یک مراسم خاص در پیش دارید، نگران نباشید و همین حالا تاج گل مناسب مراسم خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

 تاج گل نمایشگاه

 سایت سامی گل یکی از پرفروش‌ترین تاج‎های گل در فروشگاه اینترنتی سامی گل میباشد که شما میتوانید با مشاهده نمونه‎های بسیار زیاد تاج گل نمایشگاه، تاج گل دلخواه خود را انتخاب کرده و به صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید. پس وقت را تلف نکنید و اگر قرار است به یک مراسم خاص و ویژه بروید، همین حالا تاج گل آن را از سایت سامی گل به صورت اینترنتی خریداری کنید. برای سفارش گل، سامی گل امکان خرید اینترنتی انواع تاج گل نمایشگاه، تاج گل تبریک و تاج گل افتتاحیه و تاج گل ترحیم را فراهم نموده است.

همیشه گل طبیعی از بهترین هدیه‌های ممکن و وسیله‌ای برای ابراز عشق و علاقه و حس همدردی به حساب می‌آمده است. گل هدیه دادن موجب خوشحالی فرد مقابل می‌شود و یک خاطره زیبا در ذهن او ثبت می‌کند. ما در ادامه قصد داریم ضمن معرفی یکی از بهترین فروشگاه‌های خرید تاج گل شما را با چند تا از رایج‌ترین تاج گل‌ها آشنا کنیم پس با ما همراه باشید: معرفی انواع تاج گل تاج گل کاربردهای فراوانی دارد.



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مقایسه تاج گل تبریک یک، دو و سه طبقه علاوه بر تفاوت هایی که در نوع گل به کار رفته در تاج گلها وجود دارد، این تاج ها از نظر اندازه و ابعاد و نوع پایه ها نیز با هم متفاوت هستند. در حالت کلی تاج گل ها به صورت یک، دو و سه طبقه طراحی میشوند که دارای ویژگی های زیر هستند: تاج گل های تبریک یک طبقه دارای پایه های کوتاهی هستند و تعداد گل های به کار رفته در آنها نیز کم می باشند. با توجه به کوچک بودن این تاج ها، نحوه چیدمان آنها نیز با محدودیت هایی مواجه هستند. تاج های دو طبقه: این تاج ها نسبت به نوع یک طبقه دارای گل های بیشتری هستند و از نظر قیمت نیز گران تر خواهند بود. با توجه به سهولت در جا به جایی و همچنین قیمت مناسب و استفاده از گل های بیشتر و متنوع تر و چیدمان مناسب آنها، تاج های دو طبقه از بیشترین تقاضا نسبت به دو نوع دیگر برخوردار هستند. تاج سه طبقه: بیشترین گل را در تاج های سه طبقه می توان استفاده نمود و به دلیل فضای بیشتر برای چیدمان گل ها، طراح راحت تر می تواند در نحوه قرار گرفتن گل ها خلاقیت داشته باشد. این تاج ها به دلیل قد بلند و وزن سنگین آنها ممکن است حمل و نقل آسانی نداشته باشند. علاوه براین، قیمت تاج سه طبقه نسبت به دو نوع دیگر گران تر بوده اما به دلیل زیبایی ی و جلوه عالی، گزینه ای مناسب برای عرض تبریک به افراد نزدیک و مراسم های مهم افتتاحیه یا نمایشگاه خرید تاج گل نمایشگاه هانی گل می باشد.

قیمت تاج گل تبریک با توجه به نوع و تعداد گل ها و همچنین اندازه و ابعاد تاج و پایه تعیین میشود. به طوریکه می توان به عنوان یک مقایسه کلی، آنها را از یک طبقه تا سه طبقه به ترتیب قیمت در نظر گرفت. علاوه براین، هزینه چیدمان گل ها نیز به توجه به شکل و طرح در نظر گرفته شده برای آنها بر قیمت نهایی تاج تاثیرگذار خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تاج گل افتتاحیه هانی گل

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اینترنتی به سایت هانی گل مراجعه کنید. این مجموعه دارای تیم تخصصی است که خدمات شایسته‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تاج گل افتتاحیه سامی گلبه عوامل مختلفی مانند اندازه تاج، تعداد گل‌ها و نوع طراحی تاج گل بستگی دارد. برخی از تاج گل‌ها به صورت چند طبقه می‌باشند. هرچه تعداد طبقات تاج گل بیشتر باشد قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد. گل‌هایی که برای افتتاحیه و تبریک مورد استفاده قرار می‌گیرد معمولا دارای قیمت بالاتری است مانند لیلیوم اورینتال، ارکیده و رز  که با نام تاج گل تبریک لاکچری معروف است و در صورتی که از گل‌های داوودی، میخک، آلسترومریا استفاده شود دارای قیمت ارزانتری است. سخن پایانی تاج گل های تبریک با توجه به سایز و ابعاد دارای انواع مختلفی هستند. تاج گل یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه از انواع تاج گل تبریک هستند. شما باید با توجه به نسبتی که با برگزار کننده مراسم دارید تاج گل مناسب را انتخاب و خریداری کنید. همچنین باید به این نکته توجه کنید که قیمت تاج گل افتتاحیه متناسب با اندازه تاج گل متفاوت است.

گلها همیشه بهترین هدیه و زیباترین ابزار برای انتقال احساسات بوده و هستند. تنوع و زیبایی رنگ گل‌ها، طراوات و نشاطی که به همراه آنها وجود دارد موجب شده تا از آنها در مراسم‌ها و مناسبت‌های بسیاری استفاده شود. تاج گل تبریک، تاج گل ترحیم، دسته گل، سبد گل، باکس گل، جام گل و غیره همگی به نوعی هدایایی از گل به حساب می‌آیند. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید تاج گل به سایت هانی گل مراجعه و می‌توانید برای اطمینان کامل از کیفیت محصولات هانی گل، پس از پایان مراسم هزینه را پرداخت کنید. این سایت معتبر پذیرای نظرات ارزشمند شما می‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اینترنتی به سایت هانی گل مراجعه کنید. این مجموعه دارای تیم تخصصی است که خدمات شایسته‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تاج گل افتتاحیه هانی گل به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج، تعداد گل‌ها و نوع طراحی تاج گل بستگی دارد. برخی از تاج گل‌ها به صورت چند طبقه می‌باشند. هرچه تعداد طبقات تاج گل بیشتر باشد قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد. گل‌هایی که برای افتتاحیه و تبریک مورد استفاده قرار می‌گیرد معمولا دارای قیمت بالاتری است مانند لیلیوم اورینتال، ارکیده و رز  که با نام تاج گل تبریک لاکچری معروف است و در صورتی که از گل‌های داوودی، میخک، آلسترومریا استفاده شود دارای قیمت ارزانتری است. سخن پایانی تاج گل های تبریک با توجه به سایز و ابعاد دارای انواع مختلفی هستند. تاج گل یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه از انواع تاج گل تبریک هستند. شما باید با توجه به نسبتی که با برگزار کننده مراسم دارید تاج گل مناسب را انتخاب و خریداری کنید. همچنین باید به این نکته توجه کنید که قیمت تاج گل افتتاحیه متناسب با اندازه تاج گل متفاوت است.

گلها همیشه بهترین هدیه و زیباترین ابزار برای انتقال احساسات بوده و هستند. تنوع و زیبایی رنگ گل‌ها، طراوات و نشاطی که به همراه آنها وجود دارد موجب شده تا از آنها در مراسم‌ها و مناسبت‌های بسیاری استفاده شود. تاج گل تبریک، تاج گل ترحیم، دسته گل، سبد گل، باکس گل، جام گل و غیره همگی به نوعی هدایایی از گل به حساب می‌آیند. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید تاج گل به سایت هانی گل مراجعه و می‌توانید برای اطمینان کامل از کیفیت محصولات هانی گل، پس از پایان مراسم هزینه را پرداخت کنید. این سایت معتبر پذیرای نظرات ارزشمند شما می‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 بهمن 1401 | نظرات ()